zaterdag 17 mei 2014

ik geef je een roosje ...

Tja het is al een tijdje geleden dat ik hier iets postte, maar ja ...

1. we hebben een gewone computer waar ik wel foto's op kan zetten maar waar ik door een kapotte harde schijf niet meer op internet kan
2. we hebben ook een tabletcomputer waar ik nog moet uitdokteren hoe ik er foto's op kan krijgen en nog meer hoe ik die foto's dan nog eens van in die map (of iets dergelijks) op mijn blog kan krijgen.

Tja, een computerleek in deze tijden het is niet makkelijk.

Je wilt het dan wel eens uitdokteren maar dan is er die andere hobby hé; ... en laat die nu net een beetje heel veel leuker zijn.

Het mag dan hier wat kalmer zijn geweest, maar achter de schermen zat ik niet stil en werd er duchtig genaaid.

Ik kocht onder andere een rozenstofje via een grote stoffenbestelling op facebook  en toen kwam het femmaboek op de markt en kreeg het stofje haar bestemming : een retrojurk.

De uitleg in het femmaboek werd links gelaten (op facebook las ik al ergens dat het toch niet zo heel duidelijk was allemaal) en er werd geteerd op de ervaring van in de naailes.

En ikke blij met het resultaat!!!


Natuurlijk werd de dochter een beetje (veel) jaloers en wou zij ook haar eigen rozenjurkje. Maar eentje dat kan zwieren he mama.

Zo gezegd zo gedaan.

De cirkelrok van het femmaboek werd aan het bovenstuk van de basisjurk van SVDHZ gezet en klaar was kees :

 
 
Hij werd direct goedgekeurd en reeds uitgebreid getest : en ja hij zwiert
 
 
Nu eventjes de dochter een spelletje laten spelen en dan zijn we er weer met meer creatietjes
 




2 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor! En Mira haar kleedje zwiert prachtig!
    En wat heb ik moeten lachen met mijn misse interpretatie van de laatste zin: crea-tietjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kan alleen maar o zo trots op onze 2 creatieve dochters en hun prachtige creaties, doe zo verder !!

      Verwijderen