donderdag 28 mei 2015

totally LMV

In de naailes stond een broek op het programma.

Ik wou per se eens een linnen broek dus werd gezocht naar een losszittend maar toch stijlvol patroon.

Het werd uiteindelijk de pagesbroek uit LMV.

Natuurlijk, wat doe ik er op aan? Natuuuuuuuuuurlijk heb ik niets dat past in de kleerkast hangen of liggen.

Maar laat ik nu net een half jaartje geleden een stofje gekocht hebben op het stoffenspektakel dat er wonderwel op gaat.

De fauve top uit LMV stond al een tijdje op de verlanglijst, dus deze zou het worden.

Maar wat een teleurstelling als hij eenmaal in elkaar zat, ... het was precies een zak vond ik.

Bon, dan maar eens meegenomen naar het werk om aan de lieve collega's te tonen. En die konden mij toch wat helpen om een aantal kleine aanpassingen te doen. En ik moest er gewoon mee kunnen omgaan dat het wat 'bloesde' (tot nu toe maakte ik alleen maar ect redelijk aansluitende dingen).

Gisterenavond moest en zou het afgewerkt worden want ik wilde mijn linnen broek aan.

Er werd nog een bijkomende plooi in het voorpand gelegd en een plooi langs achter.

Ik ben uiteindelijk content van het resultaat.

1 opmerking:

  1. super broek ! De 'Fauve' is de leukste die ik tot nu toe gezien heb, maar nog steeds geen grote fan van het patroon ...

    BeantwoordenVerwijderen