dinsdag 1 december 2015

Harriet

Toen de nieuwste LMV in de bus viel, viel mijn oog direct op de Harriet. De recht openstaande halslijn vooraan vond ik direct heel erg mooi.

Een stofje werd gevonden bij de Soldeur, een neopreen in zacht bordeaux.

Uiteindelijk bleek het kleedje heel goed te doen. Het is wel wat werk omdat de rok uit verschillende panden bestaat. Bovendien heb ik alle naden nog eend doorstikt hetgeen een mooi effect geeft.

Het is een leuk model. Het zal zeker niet de laatste zijn die vanonder de machine zal rollen.

En oh ja, ik moet misschien mijn collega gelijk geven, misschien moet het kleedje een 4 tal cm langer de volgende keer.



4 opmerkingen:

  1. Tof modelletje, mooie kleur enne... precies de goede lengte, hoor!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook niet te kort :-) En supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de lengte is voor mij ook goed en je staat er prachtig mee! Deze staat hier ook nog gepland, ik hoop er volgende week eens tijd voor te hebben... (niet dat het in mijn kleerkast aan kleedjes ontbreekt maar mijn stoffenkast zit dan wel weer overvol)

    BeantwoordenVerwijderen