maandag 27 juli 2015

over indianen

Een tijdje geleden mocht een stofje kiezen op de computer. Het werd een vrolijk indianenstofje. Alleen had ik een beetje mijn bedenkingen of het wel niet te jong was voor een 4-jarige.

Ma bon, als hij iets kiest dan krijg je het niet meer op zijn kop. De morgen na de bestelling vroeg hij zowaar al of zijn tshirt en broek al af waren.

Dus er vlug aan beginnen was de boodschap.

Ik koos voor het thomas tshirt uit LMV. Een makkelijk modelletje en rap klaar.

Eerst maakte ik een tshirt met de indianen in de hoofdrol en afgewerkt met rode tricot.

Hiervan heb ik jammer genoeg geen foto aangezien het model niet meewou

Vervolgens moest en ging ik uit die stof een broek maken. Uiteindelijk maakte ik de joe jogging eveneens uit LMV maar in een verkorte versie. Daarbij maakte ik een rode tshirt met de indianenstof als afwerking. Bij deze wou het model wel meewerken en dat met volle goesting.

Hij gebruikt het nu als pyama aanngezien ik het er ook zo vind uitzien. Tenzij jullie van mening zijn dat het ook als gewone tenue kan?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten